Trógerek Klubja Interjú

2012.10.14. 11:26 InterjúMajom

Ismeritek a Trógereket?FaceBookon megtalálhatók,nekem nagyon tetszik az,ahogy az itthoni Hip Hop-hoz hozzáállnak.Ők lesznek most a vendégeim. 

InterjúMajom:Szevasztok,Trógerek!  

Trógerek Klubja:Üdv a többi Trógernek!  

InterjúMajom:Kezdjük mindjárt a legelején.Hogy pattant ki a fejetekből ez a klub ötlete és mi célból hoztátok létre? 

Réz:Húú hol is kezdjem.. Érdekes sztori (nevet).Még Hector tesómnak akartam csinálni egy lájkolós oldalt..Írtam is neki, mondta hogy nincs szüksége mert akkoriban csapatban nyomta, és mondta hogy találjak ki valamit helyette.. Hát mondom akkor legyen Trógerek Klubja neki is tetszett nekem is faszán hangzott ebben élek és hát röviden ennyi! (nevet)          

Viktor:Ezt a klubbot Réz alapította, engem mint legjobb spanja (ego nélkül) behívott, és picit fellendítettük a klubbot.A célja egyértelmű, az olyan emberek mint mi együtt legyünk, spanoljunk egymással, összejárjunk igyunk meg minden ilyen (nevet).

Rináldó:A célunk egy jó,trógeres társaság kiépítése.Ez egy család, ami fontos számunkra.  

InterjúMajom:A név (Trógerek Klubja) szerintem egyértelmű,mit takar.Ti is abban a közegben nőttetek fel,ami "trógeres"?Hogy moondjuk iskola után spanokkal ki vagy tanulás a dogákra?  

Réz:Igen egyértelmű.. Akkoriban mikor én ilyen kis takony evő fasz voltam nem volt még a számítógép annyira fontos,bár még csak 17 vagyok,de gyerekkoromat kint éltem kajálni jártam csak haza anyámék örültek is neki mikor sebesen,koszosan és az isten tudja még hogy mentem haza, és máig mondhatni hétvégéimet kint gengelem a Tesókkal, sőt tavalyi évben igazolatlan óráim miatt kellett járnunk a családsegítőbe is szóvaal voltak sztorik (nevet).    

Viktor:Suli előtt,után haverjaimmal lógok,cigizünk iszunk...van egy komolyabb baráti társaság,akikkel ez megoldható, mert egy környéken vagyunk (nevet).     

Rináldó:Én Telepen nőttem fel,mindennap lent voltam az utcán,lógtunk a spanokkal,nyomtuk ezerrel a zenét a telefonból.      

InterjúMajom:Azon kívül,hogy pakoljátok kifele a jó zenéket és beszólásokat,interjúkat is csináltok.Melyikre mondanátok azt,hogy:na ez a legjobb,vagy hogy ezt az előadót volt a legnagyobb élmény kérdezgetni?  

Réz:Egyértelmű mindegyikkel imádtunk dolgozni, egyet se tudok kiemelni, direkt mindig Trógereket választottunk ki (nevet)       

Viktor:Nincs kedvenc, mindegyiket szívből csináltuk, ugyanolyan munkával, és mindnek örülünk és reméljük hogy tetszik a többi trógernek.    

InterjúMajom:Mit jelent nektek a rap és kiket tartotok tehetségesnek itthon?  

Réz:Az életemet jelenti.. Kicsi korom óta szimpatizáltam a stílussal,2Pac-el kezdtem (nyugodjon BÉKÉBEN).Ez egy életforma számomra,segít minden problémámban,ez olyan mint egy alkoholistának a bor,nem tud élni nélküle!Nagyon sok előadót szeretek párat kiemelnék,például Killakikitt,M.r.Hector,Ketioz,Antal,DSP,Siska, Knozah' B,őket emelném ki de a listám hosszú nagyon!!    

Viktor:A RAP nekem a mindent jelenti. Ha otthon vagyok 0-24-be rap zene megy a gépen, ha megyek valahova mindig szól a fülesbe valami, ha lent iszunk telóról pörgetjük a kedvenceinket.Számtalan tehetséges előadó van itthon. Az az egy gond, hogy sokan elszállnak mert a spanjaik aztmondják "ezjó, fasza" és pakolják az első trekkjeiket fel, holott gyakorolni kell MINDIG mert ettől lehet fejlődni.   

Rináldó:Nekem a rap sokat jelent, ahogy minden rap hallgatónak szerintem.Sok tehetség van és ez jó a rap jövőjére nézően.      

InterjúMajom:Ha kidörzsölnétek a lámpásból a Dzsinnt,mi lenne a 3 kívánságotok? 

Réz:Sör,Bor,Pálinka..

Viktor:Nekem elég az, ha a spanokkal együtt vagyok, iszogatunk, sztorizunk, átéljük a mindennapok szar, vagy épp jó dolgait. Egyedül valami jó gádzsi hiányzik (nevet) 

Rináldó:A klub egyre jobban elterjedjen Mo-n,Bor és Bor lenne a kívánság.    

InterjúMajom:Elég sok buliba megfordultatok már.Melyikre mondanátok azt,hogy a legjobb volt?  

Réz:A38 egyértelmű nagyon csatra basztam magam és a hangulat ááhh, hazafele meg lehugyoztam egy polgármesteri hivatalt!      

Viktor:Minden bulihoz kötődik legalább egy élményem, ha nem több. Általában mindig az egyik (ha nem mind2) adminnal voltam ami garantálja a pörgést (nevet)    

Rináldó:Mostani Oktoberfest jól sikerült.     

InterjúMajom:Miket csináltok nap mint nap,hogy élnek a trógerek?

Réz:Mostmár hogy 3szorra járom a 9. osztályt hááát azé így néha "tanulgatok" szüleim úgy tudják.. Hát suli után általában egy két sör lecsúszik aztán dzsalok haza, hétvégék meg egyértelmű hogy kiesnek..    

Viktor:Egyszerű emberek vagyunk mint te, vagy a többi lájkoló, tróger. Ugyanúgy suliba járunk, vesszük a piát, cigit, bekúrunk mint a szentség, összedobjuk a pénzt közösködünk ha úgy van. Egyszóval ugyanazt mint TI!  

Rináldó:Lazulás, szövegírás, és a klubban lógunk.    

InterjúMajom:Üzenet az olvasóknak?  

Réz:Igyatok mert az jó! 

Viktor:Köszönjük a sok lájkolást, osztást követést, aktív életformát. Mi mindent miattatok csinálunk, hogy a trógerek együtt legyenek, ne érezzék magukat kirekesztve vagy bármi ilyen. Minden trógernek/klubbtagnak! Karácsony tájékába ha minden összejön bomba meglepetést kaptok, amibe sok munkánk van. PACSI 

Rináldó:Szeretünk titeket,trógerek!Köszönjük az a sok élményt amit kis életünkbe produkáltok. Igyatok sokat!     

InterjúMajom:Bármi,ami kimaradt,de elmondanátok?  

Réz:Farkasvakondok léteznek" csak hogy hozzam a formám (nevet) 

Viktor:Köszönjük az interjút, számomra ez egy hatalmas megtiszteltetés! 

Rináldó:Szeretjük a bort (nevet)    

InterjúMajom:BigUp-ot kiknek küldtök? 

Réz:Minden Trógernek akik velünk vannak,akik támogatnak!

Viktor:Először is szüleimnek, aztán a két admin tesómnak hogy mindig velem vannak, a spanjaimnak akik ha hányok ha iszok velem vannak, Neked hogy megcsináltad az interjút és MINDEN TAGNAK!!!!! 

Rináldó:Trógereinknek.     

InterjúMajom:Trógerek,köszönöm az interjút!

Trógerek Klubja:Köszönjük a lehetőséget,BÉKE!    

 

Trógerek Klubja FaceBook 

Mindent a nagyar Hip Hop-ért FaceBook

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarhiphopert.blog.hu/api/trackback/id/tr374847353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása